Voor 1 product betaald, 2 dezelfde producten gekregen

sparkling
Topic Starter
Berichten: 155

Voor 1 product betaald, 2 dezelfde producten gekregen

#1 , 07 jul 2019 19:46

Onlangs online iets besteld (hemd). 2 dagen later kreeg ik 2 keer het product toegestuurd telkens met een unieke factuur. Blijkbaar moet er iets mis zijn gelopen. Ik heb slechts voor 1 hemd betaald.

Nu vroeg ik me af wat te doen;

1/ gewoon alle 2 de hemden bijhouden
2/ 1 hemd terugsturen en geld terugkrijgen. (dan 1 gratis)

Mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Blaatpraat
Berichten: 3791

#2 , 07 jul 2019 23:21

Optie 3: het bedrijf op de hoogte stellen en hun vragen om u een label te geven waarmee u het hemd kunt retourneren.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#3 , 08 jul 2019 09:02

Als u de optie 3 neemt van Blaatpraat

Dan heb je zeer veel kans dat men je zegt of schrijft dat u ze zomaar mag houden, het terug sturen en hun werk zou wel eens meer kunnen kosten dan ze u betaald om terug te sturen, zo een hemd dit kost voor hun zeeeeeer weinig .

En dan heb je gehandeld als een eerlijk mens.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”