Pagina 1 van 1

Voor 1 product betaald, 2 dezelfde producten gekregen

Geplaatst: 07 jul 2019 19:46
door sparkling
Onlangs online iets besteld (hemd). 2 dagen later kreeg ik 2 keer het product toegestuurd telkens met een unieke factuur. Blijkbaar moet er iets mis zijn gelopen. Ik heb slechts voor 1 hemd betaald.

Nu vroeg ik me af wat te doen;

1/ gewoon alle 2 de hemden bijhouden
2/ 1 hemd terugsturen en geld terugkrijgen. (dan 1 gratis)

Mvg

Re: Voor 1 product betaald, 2 dezelfde producten gekregen

Geplaatst: 07 jul 2019 23:21
door Blaatpraat
Optie 3: het bedrijf op de hoogte stellen en hun vragen om u een label te geven waarmee u het hemd kunt retourneren.

Re: Voor 1 product betaald, 2 dezelfde producten gekregen

Geplaatst: 08 jul 2019 09:02
door denlowie
Als u de optie 3 neemt van Blaatpraat

Dan heb je zeer veel kans dat men je zegt of schrijft dat u ze zomaar mag houden, het terug sturen en hun werk zou wel eens meer kunnen kosten dan ze u betaald om terug te sturen, zo een hemd dit kost voor hun zeeeeeer weinig .

En dan heb je gehandeld als een eerlijk mens.