Voor 1 product betaald, 2 dezelfde producten gekregen

sparkling
Topic Starter
Berichten: 99

Voor 1 product betaald, 2 dezelfde producten gekregen

#1 , 3 maand 1 week geleden (07 jul 2019 19:46)

Onlangs online iets besteld (hemd). 2 dagen later kreeg ik 2 keer het product toegestuurd telkens met een unieke factuur. Blijkbaar moet er iets mis zijn gelopen. Ik heb slechts voor 1 hemd betaald.

Nu vroeg ik me af wat te doen;

1/ gewoon alle 2 de hemden bijhouden
2/ 1 hemd terugsturen en geld terugkrijgen. (dan 1 gratis)

Mvg

Edgar W.
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Niet direct geholpen op het forum? Kijk even op Jureca.be voor snel en betaalbaar juridisch advies. of bel direct met een specialist op het nummer 0904 69 400 voor een eerste antwoord op uw vraag.
Blaatpraat
Berichten: 3049

#2 , 3 maand 1 week geleden (07 jul 2019 23:21)

Optie 3: het bedrijf op de hoogte stellen en hun vragen om u een label te geven waarmee u het hemd kunt retourneren.

denlowie
Berichten: 14422
Juridisch actief: Nee

#3 , 3 maand 1 week geleden (08 jul 2019 09:02)

Als u de optie 3 neemt van Blaatpraat

Dan heb je zeer veel kans dat men je zegt of schrijft dat u ze zomaar mag houden, het terug sturen en hun werk zou wel eens meer kunnen kosten dan ze u betaald om terug te sturen, zo een hemd dit kost voor hun zeeeeeer weinig .

En dan heb je gehandeld als een eerlijk mens.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”