Lowie,
Dit is ook weeral een triestige zaak in deze wrede samenleving.
Heeft ze een bestelbon die vermeldt dat de bestelling betaald is ? Indien wel zou ik hiermee toch naar de mutualiteit gaan samen met het voorschrift
van oogarts. Haar geval uitleggen ( indien zij regelmatig op het kantoor komt ) kan de de bediende hier wel weg mee. En zeker als ze belooft de originele
factuur binnen te brengen. Indien de mutualiteitsbediende een sociaal voelend persoon is ( zoals hier bij ons ) zal zij hier zeker in mee gaan; en zeker als ze bij haar/hem bekend is.
Zou het toch eens overwegen. Menselijkheid is dikwijls ver te zoeken; maar er lopen toch ook goede zielen rond.
Het probleem is niet dat ze echt zonder geld zit, maar dat ze een beetje uit haar reserve moet halen die ze aanlegt tegen dat het solde is.
Wat maakt het voor dit winkel keten nu uit of men dit onmiddellijk afdrukt of later ??
Ik hoor hier deze morgen vroeg nog als men een wagen op financering koopt dat je eerst u factuur moet door mailen, en dan pas word de betaling gedaan, en daarna mag je hem gaan afhalen .
Als een garage dit kan waarom een zeer groot brillen keten niet, ik heb haar een website gegeven Vandaag bestelt voor 12:00 uur s'morgens thuis geleverd, de prijs is nog lager, maar dit heeft geen zin meer daar het ziekenfonds 50€ per jaar en per lid krijgt.
En vergeet niet in de brillen is er een zeer grote concurrentie aan de gang, er zijn brillen compleet op sterkte te kopen vanaf 16€ ook de Duitse ketens drummen op internet, het ziekenfonds geeft terug 50 a 40€ naar gelang het ziekenfonds voor alle aangrenzende landen van Belgie.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.