Al wat bij mij in de spam terechtkom; kan ik zien van wie die afkomstig. Daarna wordt die direct gewist.
In spam kunnen mails terechtkomen die in realiteit geen spam zijn; daarom is het goed dat men de afzender kan zien in spam. Dan kunt u zelf oordelen.
Spam is dikwijls een veel gebruikte uitdrukking om niet ontvangst aan te duiden.
Dus de factuur vindt u wel in uw mailbox ? Zou toch dezelfde afzender moeten zijn.
Indien de technieker natuurlijk in de planning is voorzien en de afzegging diezelfde ochtend gebeurde; denk ik weinig verhaal.
Bedankt voor uw reactie.
De afzender is inderdaad de zelfde, en de factuur komt wel mooi in mijn inbox terecht.
Voor een email die aankomt in mijn ongewenste map krijg ik geen melding, dat is ook de reden dat dit nooit gezien/gelezen is, het is pas na het protesteren op de factuur en een bewijs te vragen dat ze mij de algemene voorwaarden doorgestuurd hebben dat ik beginnen zoeken ben in mijn mailbox.
De algemene voorwaarden die doorgezonden zijn mogen onbeantwoord blijven en blijven toch geldig?
Het is zo, ik werk ook op een bedrijf waar wij algemene voorwaarden doorsturen, maar zolang wij geen akkoord krijgen toegezonden van de klant doen wij er verder niets voor.
Daarom mijn vraag hier op het forum.
ik heb het er toch wat moeilijk mee om dit te verantwoorden aan mijzelf, met de ( weinige ) kennis die ik heb ik deze zaken.