Hallo,
Op 15/9/2018 heb ik mijn bruidsjurk besteld in de bruidswinkel waarvan ik de naam voorlopig nog anoniem hou. Mijn eerste pasbeurt zou in maart zijn. Ze zouden me opbellen begin maart als de jurk binnen was om dit in te plannen. Toen ik begin april nog niets vernomen belde ik zelf. De jurk was er nog niet maar kon elk moment binnen komen... 2 weken later nog geen nieuws dus heb IK nogmaals gebeld. Het zou voor volgende week zijn. Weer 2 weken gewacht nog niets. We zijn nu 15 juni, trouw over exact 3 weken en mijn jurk is nog niet binnen. Gisteren heb ik een heel kwade telefoon gedaan, toevallig was de zaakvoerder net dan in bespreking met de leverancier. Zaakvoerder zou me nadien terugbellen met een oplossing maar nee hoor het was de receptioniste die me terugbelde om nog maar eens te zeggen dat de jurk NORMAAL GEZIEN er volgende week moet zijn?! Welke garantie heb ik nu nog dat dat het geval gaat zijn terwijl ze mij dit al 15 weken wijsmaken? Ik vertrouw het niet meer en wil ook op deze manier zelfs geen kleed meer van deze winkel al was dit ‘mijn jurk’ en heb ik nog maar 3 weken om een andere te vinden... Ik heb natuurlijk al een voorschot betaald (1100€). Wat kan ik doen? Geld terugeisen? Dit is niet mijn fout... Zelfs komen ze niet met een oplossing, bellen ze me nooit, ... Help!
Groetjes,
Radeloze bruid