Bruidsjurk niet geleverd

Rombouts
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Bruidsjurk niet geleverd

#1 , 15 jun 2019 12:00

Hallo,

Op 15/9/2018 heb ik mijn bruidsjurk besteld in de bruidswinkel waarvan ik de naam voorlopig nog anoniem hou. Mijn eerste pasbeurt zou in maart zijn. Ze zouden me opbellen begin maart als de jurk binnen was om dit in te plannen. Toen ik begin april nog niets vernomen belde ik zelf. De jurk was er nog niet maar kon elk moment binnen komen... 2 weken later nog geen nieuws dus heb IK nogmaals gebeld. Het zou voor volgende week zijn. Weer 2 weken gewacht nog niets. We zijn nu 15 juni, trouw over exact 3 weken en mijn jurk is nog niet binnen. Gisteren heb ik een heel kwade telefoon gedaan, toevallig was de zaakvoerder net dan in bespreking met de leverancier. Zaakvoerder zou me nadien terugbellen met een oplossing maar nee hoor het was de receptioniste die me terugbelde om nog maar eens te zeggen dat de jurk NORMAAL GEZIEN er volgende week moet zijn?! Welke garantie heb ik nu nog dat dat het geval gaat zijn terwijl ze mij dit al 15 weken wijsmaken? Ik vertrouw het niet meer en wil ook op deze manier zelfs geen kleed meer van deze winkel al was dit ‘mijn jurk’ en heb ik nog maar 3 weken om een andere te vinden... Ik heb natuurlijk al een voorschot betaald (1100€). Wat kan ik doen? Geld terugeisen? Dit is niet mijn fout... Zelfs komen ze niet met een oplossing, bellen ze me nooit, ... Help!

Groetjes,
Radeloze bruid

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#2 , 15 jun 2019 12:46

Bestaat die winkel wel echt?
Ben je daar ooit geweest?

Ik vrees dat die "winkel" enkel een bankrekening is om "voorschotten" op te storten en een "receptioniste" om de klanten af te leiden.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#3 , 15 jun 2019 13:00

Dit zal huwen in bikini zijn, veel bekijks is gegarandeerd.

Maar op je vraag te antwoorden, hoeveel aangetekende schrijven heb je al verstuurd?

Als er geen zijn, deze vandaag nog schrijven en maandag op de post doen, je geeft hun nog 5 dagen en dat je anders een gepeperde schadevergoeding zal eisen .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#4 , 15 jun 2019 15:19

Was het een Chinese website met namaak? Ik zie het al voor me.
En ik bedoel niet die bikini.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Terug naar “Consumenten Koop”