Rond sept 2018 heeft een aannemer een airco installatie geplaatst, hij vergat echter een WIFI uitbreidingskaart te steken en zou daarom terugkomen zodra het hem past. Nu zijn we halverwege mei 2019 en ik heb nog steeds niets gehoord van hem, na controle bleek dat we ook geen betaling hebben gedaan omdat we geen enkele factuur hebben ontvangen!
Ben ik verplicht hem daaraan te herinneren?
Welke verjaringstermijn geldt in dat geval?
Nu zitten we voor een raar feit; De airco moest dienen om af te koelen en op te warmen met elektriciteit,opgewekt door onze zonnepanelen die we speciaal daarvoor op 02mei 2019 hebben laten installeren (deze werden door een ander bedrijf geplaatst)
We hebben dus voor het eerst de airco in werking proberen stellen op datum van 14mei 2019 om te testen maar de airco blijkt niet te werken, geen koude lucht en ook geen warme lucht, enkel de ventilator werkt,meer niet. Naar mijn mening is de koelvloeistof gelekt en zou dat moeten nagezien en zonodig gevuld worden. Uiteraard kan ik gebruik maken van de garantie maar dan ben ik zeker dat er een factuur volgt!
Zijn er aanbevelingen?
Wat zouden jullie doen?