Op 21/02/2019 krijg ik een afrekening met een saldo in mijn voordeel van 120.65 euro.
Op 23/02/2019 betwist ik telefonisch (en bevestig ik dit nadien ook via e-mail) deze afrekening op basis van een foutieve meterstand.
Ik krijg gelijk op basis van het energieovernamedocument en er wordt een creditnota opgesteld op 16/04/2019 ter waarde van 214.39 euro (dit is het initiële openstaand bedrag van 120.65 euro in mijn voordeel plus een extra saldo in mijn voordeel van 93.73 euro wegens de foutieve meterstand).
Er wordt mij beloofd (in officiële creditnota) dat het volledige saldo van 214.39 euro voor 04/05/2019 wordt betaald aan mij.
Op 06/05/2019, twee dagen later dan verwacht, krijg ik uiteindelijk een som van 93.73 euro op mijn rekening gestort.
De totale schuld aan mij bedraagt 214.39 euro, maar deze werd dus maar deels afgelost met deze storting.
Ik heb nu opnieuw gestuurd naar de klantendienst om het resterende bedrag (214.39 - 93.73) over te maken binnen de 15 dagen.
Zo niet, dan ga ik over tot officiële ingebrekestelling via AS.
Dit verhaaltje duurt ondertussen al 2.5 maand en de creditnota is 5 weken geleden opgesteld.
Mijn vraag voor jullie:
Heb ik nu reeds recht op additionele vergoedingen (interesten) of is dit uit den boze?