Hey,
ik zit met een vrij specifiek probleem. Om het even te schetsen:
- 1 jaar geleden een Samsung GSM gekocht in een mobistar-winkel
- na 2 maand problemen gehad
- GSM maarliefst 14 keer(!!) binnen gebracht vooraleer ze deze eindelijk hadden vervangen door een nieuw toestel!
- Dit toestel heb ik in bezit tussen kerst & nieuwjaar.. ik heb echter geen bewijs gehad van de winkel (beetje dom om er geen te vragen maarja )
- Nu gaat de batterij geen dag meer mee. Ik wou die dus binnen geven aangezien ik normaal nog garantie heb tot het einde van de maand (6 maand op batterij).
- Winkel beweert natuurlijk van niet.. ze zeggen dat ze Samsung hebben gecontacteerd, en dat zij zeggen dat de garantietermijn voorbij is. Mobi-shop wil mij geen bewijs geven van het moment ik het toestel heb gehad, zij beweren dat Samsung die informatie wel heeft.. wat mij héél sterk zou verbazen.
Wat kan ik nu doen? Volgens mij loopt garantie toch vanaf het moment de consument het toestel in gebruik kan nemen? Ik ga Samsung nog eens zelf contacteren, maar wil toch wel wat sterker in de schoenen staan.
Ook wil ik voorkomen dat ze mij nu wel zeggen dat het binnen de garantie valt, maar dat ik uiteindelijk toch nog de rekening zou gepresenteerd krijgen.
Sven