Aankoop auto

Kennydm2
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Aankoop auto

#1 , 10 apr 2019 21:11

In november heb ik met mijn ex een auto aangekocht via een veiling. Was 5jaar met haar samen en hadden een gezamenlijke rekening en heb 5jaar men geld erop gezet. Haar schulden mee betaald. Omdat dit ook via de gezamenlijke rekening eraf ging. In november 2018 vroeg ik of er ruimte was en haalbaar om een betere 2de hands auto aan te kopen. Ja zei ze . We hadden elks 1200euro terug gehad van de belastingen ..samen 2500euro ongeveer.. we zijn 3000euro gaan lenen. En de auto was volledig in 1keer betaald via de gezamenlijke rekening. Factuur staat op haar naam. Maar wil gewoon informatie of ik recht heb op de helft van de auto. Of alleen maar het deel wat ik er in heb gestoken. Zij zelf heeft geen rijbewijs. Dus auto staat nu nog op de oprit. Mvg

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105

#2 , 11 apr 2019 09:10

Waarom een auto zetten op naam van iemand die geen rijbewijs heeft?

Kennydm2
Topic Starter

#3 , 11 apr 2019 12:31

Dit had ik helaas te laat door omdat ik haar vertrouwde..maar had dit pas te laat door na de de inschrijving bij de douane..maar dan was het al te laat..hij is wel betaald via de gezamenlijke rekening..kan ik iets doen of niet.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”