verkeede kleed gekregen

iryna
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

verkeede kleed gekregen

#1 , 09 apr 2019 21:17

ik heb bij www.dreamydress.be mijn bestelling niet volledig en verkeerde kleed gekregen..bovendien o de site sta dat ze jurken in Engeland maken , maar ik uit China gekregen.. Binnen 7 dagen kan ik aan de klantendienst aanmelden voor retoursproces te starten..ik heb dezelfde dag op alle adressen in de site berichten met de foto van verkeerde kleed opgestuurd..maar geen reactie gekregen .. Wat moet ik verder doen voor mijn geld van VISA terug te hebben?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12825

#2 , 09 apr 2019 21:24

Die site ziet er zo louche uit als maar zijn kan. Nederlands dat uit Google Translate lijkt te komen, nergens een adres vermelding of btwnummer en ze lijken niet op de hoogte van BE wetgeving. Ik vrees dat u er niet veel meer van gaat zien.

Meeboo
Berichten: 1488

#3 , 10 apr 2019 09:30

Inderdaad, dit is chinese scam.

Hoe hebt u dit betaald? met PayPal? misschien langs die weg uw geld proberen terug te vorderen?

Reclame

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#4 , 10 apr 2019 09:45

. Wat moet ik verder doen voor mijn geld van VISA terug te hebben?
Naar de site van VISA gaan en, daar eens rondneuzen.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#5 , 10 apr 2019 11:17

Als ik deze prijzen zie, is het normaal dat deze niet in de UK gemaakt kunnen zijn !!
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Terug naar “Consumenten Koop”