#1 , 05 apr 2019 09:27
Dag Allen,
Augustus 2018 - een nieuwe wagen aangekocht ter vervanging van total loss (Ongeval in recht) Bij X (MET 24 MAANDEN GARANTIE) Ook de vorige wagen is daar aangekocht.
Oktober/November 2018 - Ik ben liefhebber van BMW en ik hou er ook van om de wagen wekelijks te poetsen met allerlei producten daarom had ik besloten om de wagen
eens totaal onder handen te laten nemen en de waskrassen, lakfouten uit de wagen te halen met daarna een keramische coating als bescherming zodat de wagen terug nieuwstaat was. Ik kreeg toen een overwacht telefoontje waarbij men zegt dat de wagen herspoten is op de achterflak. Per direct contact opgenomen en vertelde mij dit eens na te kijken. Maar tervergeefs geen reactie meer gekregen.
Maart 2019 - De wagen terug laten onderhanden nemen maar deze keer door een professional waarbij ik per direct ook reactie kreeg na een lakmeting dat de wagen wel degelijk herspoten is geweest op de achterflak, koffer, diffuser en mogelijks zelf de bumper en motorkap. Er zijn sporen van resten lak/verf te vinden op de wagen en stofdeeltjes waarbij ik fotografisch bewijs heb. Ook kreeg ik vocht/water in het achterlicht
aan de kant van de herspoten delen. Dit lijkt mij toch allemaal zeer toevallig? De dichting tussen het achterlicht in vergelijking met de anderkant was ook aanzienlijk groter. De wagen heeft duidelijk een ongeval gehad en is op een zeer onprofessionele manier herstelt geweest.
Terug contact opgenomenen hielden mij terug gewoon aan het zelfde lijntje. Ondertussen had ik een afspraak voor onderhoud van de wagen op 01//04/2019 Dit per duidelijk gemeld en er werd gewoon gelachen in het gezicht er kon toch niets aan gedaan worden.
Het achterlicht is hersteld in X garantie, wat uiteraard een correcte manier van zaken is maar bij ophaal van 02/04/19 na kleine inspectie was er toch een barst aan de binnenkant van het achterlicht.
Er is mij voorgesteld geweest de stofdeeltjes te verwijderen, en lak inspectie maar ik had liever niet dat er herstellingen zouden gebeuren omdat de wagen in een keramische coating staat en er ook gepolijste werkuren aan zijn geweest van om en beide 2000€.
De verdoezelde schade is er nog steeds en vraag dan ook een alternatieve compensatie van de leed die ik ondertussen al heb ondernomen.
Ik krijg ook daar geen reactie op, enkel als ik zeg dat ik verdere stappen zal ondernemen of een andere manier zal vinden om te benaderen krijg ik als antwoord: Niet dreigen, dit komt niet zo goed over.
Wat zou ik hier aan kunnen doen indien het zo ver komt?
Bedankt!
Laatst gewijzigd door
Sndrr op 05 apr 2019 09:45, 2 keer totaal gewijzigd.