Aankoop wagen

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

Re: Aankoop wagen

#16 , 07 apr 2019 09:19

@ mava
Het probleem is dat men hier nooit de ware waarheid van wat er juist in de overeenkomst staat.weet.

Ts schreef
herspoten is geweest op de achterflak, koffer, diffuser en mogelijks zelf de bumper en motorkap.
Dus zo goed als helemaal herspoten, koffer, motorkap
Dit moet dan toch een serieus ongeval zijn geweest.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Sndrr
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

#17 , 07 apr 2019 09:37

Normaal als deze enkel blik schade was en de stukken vernieuwd zijn op een deskundige manier kan dit toch geen probleem geven.

Wat natuurlijk geen afbreuk doet als je een overeenkomst geeft dat het een ongeval vrije wagen is, dan moeten ze zich er ook aan houden, of een tegemoetkoming geven .

En een officiële dealer wat zegt dit in deze sector ?
Ik weet niet hoe je foto's upload maar dit is amateuristisch herstelt. Het gaat mij niet om een probleem maar om het feit dat ze weigeren een schadeverleden attest te bezorgen en dit het nog alleen verdachter maakt. Bedrog naar klant toe. Schade wagens mogen niet worden verkocht in Premium Selection van BMW is algemeen bekend.

Sndrr
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

#18 , 07 apr 2019 09:39

Kan ook een nieuwe wagen zijn die bij transport of in de garage lakschade en/of andere lichte schade aan de achterkant heeft opgelopen. Daarom werd die nog niet uitgeblutst, enkel herspoten
Auto was 1 jaar oud bij aankoop.

Reclame

Sndrr
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

#19 , 07 apr 2019 09:45

officiële invoerder wat heeft die met een tweedehandswagen te maken ??
Nog weinig maar kunnen wel een schadeverleden attest opsturen naar huidige garage. BMW concessie houders hebben een soort poel waaruit ze vanuit officiële duitse BMW garages wagens kunnen selecteren en aankopen op aanvraag van de wensen naar de klanten toe.

Het enige dat ik eis is een simpel origineel attest waaruit blijkt dat de wagen geen ongeval heeft gehad of blikschade.

Het gaat mij om het feit ze verplicht zijn mij te melden voor aankoop of er iets met gebeurd is en niet achteraf zelf achterkomt en doen alsof de neus bloed.
Laatst gewijzigd door Sndrr op 07 apr 2019 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Sndrr
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

#20 , 07 apr 2019 09:47

@ mava
Het probleem is dat men hier nooit de ware waarheid van wat er juist in de overeenkomst staat.weet.

Ts schreef
herspoten is geweest op de achterflak, koffer, diffuser en mogelijks zelf de bumper en motorkap.
Dus zo goed als helemaal herspoten, koffer, motorkap
Dit moet dan toch een serieus ongeval zijn geweest.
Dat gevoel heb ik ook. Gaat om een wagen van 18,000km bij aankoop zou een directie wagen zijn geweest van München BMW

Terug naar “Consumenten Koop”