Euphony

xenya
Topic Starter
Berichten: 1

Euphony

#1 , 05 jun 2008 21:58

hoi,

wij waren bij euphony, het eerste jaar ging alles goed tot wij bij hadden getekend voor 3 jaar, wij kregen elke maand te horen dat wij over onze download heen zatten wij durfde niks te downloaden of te veel dingen op te zoeken euphony beweerde dat wij in 10 dagen tijd 40 giga hadden gedownload. wij hebben contact opgenomen met hun en gezegt dat wij niks op internet deden omdat we steeds bang waren dat we erover heen zaten en dan nog 15 keer per dag van het internet afvlogen. wij zijn ons dus gaan infomeren en er werd ons gezegt bij een nieuwe internet provijder dat wij konden vertrekken zonder problemen naar een jaar dus wij hadden dat dus gedaan wij zijn overgestapt naar dommel wij hebben dus nu geen problemen meer. naar een aantal maanden kregen wij een brief met een boete wij daarmee naar een vriend gestapt en die zei geen probleem ik ken een advokaat en die zei niet betalen dus wat doen wij niet betalen er was toen overheen gekomen met euphony dat wij een andere factuur kregen met daarop een bedrag van 250 euro maar nooit gezien tot vorige week woensdag stond plots de deurwaarder aan de deur dat wij ff een boete van 739.99 euro wouden betalen en zo niet moesten wij voor komen maar ik ben het er niet mee eens wij hebben dit nu uit noodzaak betaald maar ik hoop dat iemand ons kan helpen 1 ding zeg ik euphony zijn een stellentje oplichters meer niet ik hoop dat iemand dit verhaal ook ken

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding