Aanvechten factuur

Hoobie
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Aanvechten factuur

#1 , 15 mar 2019 14:35

Beste,

Ik heb electriciteitswerken laten uitvoeren (tuinverlichting ed.) die na 1 jaar nog niet volledig zijn afgehandeld (er missen een deel spots). Ik heb in oktober een factuur gekregen voor de geleverde werken en heb deze nog niet betaald aangezien ik dacht dat de electricien het wel verder zou afhandelen. Nu heb ik gisteren een aangetekend schrijven gekregen dat ik nog een openstaande factuur heb, maar de werken zijn nog niet gedaan.
Ik heb van deze werken geen offerte of bestelbon, er staat helemaal niets op papier en heb niets getekend. Wat zijn mijn mogelijkheden. Ik wil gerust de goederen (kabels, ...) betalen maar de werkuren niet.
De electricien heeft hier geen oren naar want ik heb hem daarnet gebeld en voor ik dit voorstel kon formuleren heeft hij de telefoon dichtgegooid.

Mvg
Kris

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone
Berichten: 3030
Locatie: st-niklaas

#2 , 15 mar 2019 15:29

aangetekend in gebreken stellen en zijn antwoord afwachten

haalt hij aangetekende zending niet af, gesloten bijhouden voor als hij later toch nog enige stappen zou ondernemen

father b
Berichten: 1576
Juridisch actief: Nee

#3 , 15 mar 2019 15:44

Indien niets op papier staat ( geen offerte of bestelbon ) denk ik dat u de geleverde werken tot op heden en op factuur zult moeten betalen.
Indien niets op papier had u ook de werken kunnen tegenhouden. En wat niet op papier kunt u nu ook niet laten uitvoeren. Geen detailbeschrijving werken.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”