Aankoop webshop niet geleverd

lauralem
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

Aankoop webshop niet geleverd

#1 , 12 mar 2019 20:42

Hallo

Op 7 januari bestelde ik op een online webshop (via Instagram) een blouse. Na twee weken had ik nog steeds niets ontvangen. Op 29 januari contacteerde ik de webshop opnieuw met de vraag of de blouse al verstuurd was. Pas op 8 februari kreeg ik het antwoord dat het pakketje onmiddelijk verstuurd zou worden (ze had het toen vrij druk en daarom duurde het zo lang). Geen probleem voor mij. Ik bleef echter wachten op mijn bestelling. Ik besloot om de webshop weer te contacteren op 21 februari. Deze keer was het pakketje zogezegd (?) onvoldoende gefrankeerd waardoor het weer in haar brievenbus is terechtgekomen. Helaas zijn we vandaag 12 maart en 2 maanden verder en heb ik nog steeds niets ontvangen. Mijn geduld is echter op. Ik heb 6 maart een mail gestuurd met de vraag of het geld kan worden teruggestort als ik het eind deze week niet geleverd zou krijgen. Deze keer geen antwoord op de mail. Vandaag heb ik weer op Instagram de webshop gecontacteerd maar ook daar krijg ik geen antwoord. Mijn geduld is echt op en nu vraag mij af welke stappen ik nog kan ondernemen? Iemand die mij wat raad kan geven?

Alvast bedankt!
Laura
Laatst gewijzigd door lauralem op 12 mar 2019 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

lauralem
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#3 , 12 mar 2019 20:54

Iets betaald?
Ik heb 28 euro betaald op 7 januari

Reclame

Didymus
Berichten: 2061

#4 , 12 mar 2019 22:54

Met welk betaalmiddel?
"sowieso" schrijf je zo.

lauralem
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#5 , 12 mar 2019 23:10

Met welk betaalmiddel?
Ik heb het bedrag van mijn rekening overgeschreven naar de rekening van de webshop

Didymus
Berichten: 2061

#6 , 12 mar 2019 23:11

Dan rest u niet veel anders dan een aangetekend schrijven te sturen om uw geld terug te eisen.
"sowieso" schrijf je zo.

lauralem
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#7 , 12 mar 2019 23:14

Dan rest u niet veel anders dan een aangetekend schrijven te sturen om uw geld terug te eisen.
Oke bedankt!

Terug naar “Consumenten Koop”