Hallo
Op 7 januari bestelde ik op een online webshop (via Instagram) een blouse. Na twee weken had ik nog steeds niets ontvangen. Op 29 januari contacteerde ik de webshop opnieuw met de vraag of de blouse al verstuurd was. Pas op 8 februari kreeg ik het antwoord dat het pakketje onmiddelijk verstuurd zou worden (ze had het toen vrij druk en daarom duurde het zo lang). Geen probleem voor mij. Ik bleef echter wachten op mijn bestelling. Ik besloot om de webshop weer te contacteren op 21 februari. Deze keer was het pakketje zogezegd (?) onvoldoende gefrankeerd waardoor het weer in haar brievenbus is terechtgekomen. Helaas zijn we vandaag 12 maart en 2 maanden verder en heb ik nog steeds niets ontvangen. Mijn geduld is echter op. Ik heb 6 maart een mail gestuurd met de vraag of het geld kan worden teruggestort als ik het eind deze week niet geleverd zou krijgen. Deze keer geen antwoord op de mail. Vandaag heb ik weer op Instagram de webshop gecontacteerd maar ook daar krijg ik geen antwoord. Mijn geduld is echt op en nu vraag mij af welke stappen ik nog kan ondernemen? Iemand die mij wat raad kan geven?
Alvast bedankt!
Laura