gsm gekocht en problemen

guggenheimer
Topic Starter
Berichten: 50
Locatie: Gistel

gsm gekocht en problemen

#1 , 03 jun 2008 18:13

Ik heb een paar weken geleden een gsm gekocht bij belcompany.
Heb er natuurlijk problemen mee :) heb ze binnen gedaan voor herstelling, maar dat duurt enkele weken.
Belcompany voorziet niet in een vervangingstoestel. Moeten ze dit niet doen? Ik dacht dat dat verplicht was?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Justiceseeker
Berichten: 354

#2 , 09 jun 2008 23:41

Géén verplichting TENZIJ dit schriftelijk zou zijn bevestigd?

Justiceseeker




Ik heb een paar weken geleden een gsm gekocht bij belcompany.
Heb er natuurlijk problemen mee :) heb ze binnen gedaan voor herstelling, maar dat duurt enkele weken.
Belcompany voorziet niet in een vervangingstoestel. Moeten ze dit niet doen? Ik dacht dat dat verplicht was?

ZeddLeppelin
Berichten: 97

#3 , 24 jun 2008 10:48

Consument heeft de keuze, dus in principe wél verplicht, meen ik.

Reclame

BelRom
Berichten: 9

#4 , 06 aug 2008 19:33

shop is niet verplicht vervangtoestel gratis / betalend mee te geven.
the phone house geeft u de mogelijkheid een bijkomende verzekering te nemen waarin een vervangtoestel zit ... er zelf gewerkt te hebben spreek ik me niet uit over het al dan niet correct & eerlijk verloop hiervan ;o)
iedereen kent de verzekeringswereld niet? lol ...
hopende een antwoord te zijn ...
greettzzz

ZeddLeppelin
Berichten: 97

#5 , 27 aug 2008 10:06

Consument heeft de keuze: ofwel vervanging, ofwel herstelling (waar hij dan recht op een vervangingstoestel heeft).

Tientjeuh

#6 , 28 okt 2008 16:59

Consument heeft de keuze: ofwel vervanging, ofwel herstelling (waar hij dan recht op een vervangingstoestel heeft).
Klopt het dat je als consument echt vrij kan kiezen? Weet dat het zo in de wet staat, maar vind het gewoon wat vreemd.
Heb begin maart een gsm gekocht bij Phone House, al 2x laten herstellen omdat toetsen gebarsten waren, nu werkt mijn spatie niet meer. Ben dat echt beu om die altijd binnen te geven, terwijl de problemen maar blijven duren. Ben daarnet tot in de Phone House geweest, de dame in kwestie zei dat ze me niet kon helpen en heeft het nummer van het hoofdkantoor gegeven. Kans op slagen?

Terug naar “Consumenten Koop”