Die ombudsdienst is een grap ... heb er zelf nog mee te maken gehad, verschillende keren zelfs. De boodschap was altijd hetzelfde: als je niet aangetekend verzendt, heb je geen verhaal. En zelfs als je aangetekend verzendt, heb je ook niet veel verhaal. Ze zijn daar goed in de schuld steken op anderen ("pakje naar Spanje verloren? De Spanjaarden zullen het gepikt hebben").ik lees hier in één post toch wel een aantal straffe verhalen...is er geen ombudsdienst bij Bpost waar je minstens die klachten kan deponeren? Ze hebben toch een fantastische marketingafdeling?
enne het consumentenprogramma van onze openbare omroep? die gaan daar graag eens een sappige repo mee maken denk ik.
Vooral dat verhaal van Roharro...waar de postbode de "wegwerplenzen" (letterlijk...) in de bloembak smeet...
sorry Roharro, maar ik viel toch even van de slappe lach van mijn stoel
Helaas woon ik iets te ver van de grens, maar ik verneem van mensen die o.a. regelmatig moeten verzenden dat zij vaak over de grens in Nederland hun pakjes versturen.
Ik hou ook iedere keer mijn hart vast als ik tickets of iets dergelijks moet ontvangen. Voor een komend concert kon ik alvast "printable at home" kiezen en zal dat vanaf nu indien mogelijk altijd doen!
Lenny