Wat die eerste instructeur betreft, wij hebben dit wel degelijk gezegd in het kantoor, maar ik denk niet dat daar gevolg aan is gegeven, als ik het verhaal lees van topic-starter is het precies of het gaat over dezelfde

Het is niet omdat het rijbewijs er nog niet was, dat er geen rijlessen of cursussen bestonden, zou ik zo denken, niet?In 1941 bestond er nog geen rijbewijs, dit is er pas gekomen in 1964.
Dat boek zou ik nu niet meer gebruiken; er zijn op die jaren enkele kleinigheden veranderd. Voorrangsregeling bijvoorbeeld. Nu is er voorrang aan rechts.Ja ik heb dit nog gezien al kind en het was van de Brugse rijschool en ik heb nog van deze school nog een cursusboek van 1941
Natuurlijk niet.Dat boek zou ik nu niet meer gebruiken; er zijn op die jaren enkele kleinigheden veranderd. Voorrangsregeling bijvoorbeeld. Nu is er voorrang aan rechts.Ja ik heb dit nog gezien al kind en het was van de Brugse rijschool en ik heb nog van deze school nog een cursusboek van 1941
Daar leerde men ook rijden en kreeg een rijbewijs, ik denk dat ik één van de aller laatste cursisten was,Dat is een school voor automekaniek. Heeft niets met rijscholen te maken.
Pas in 1940 kwam Mercedes-Benz met de eerste Diesel-personenauto
.