Dankzij de tussenkomst van een advocate hebben we onze tickets terug: na de brief die we door de advocate hebben laten opsturen, heeft bpost eindelijk moeite gedaan om uit te vissen waar de zending lag. Blijkbaar lag de zending op een ander postpunt dan het postpunt dat vermeld stond op het briefje van de postbode. Het gevolg daarvan was dat de zending, na het verstrijken van de termijn, is teruggestuurd naar Slovenië. Let wel dat de zending daar pas op 31 mei is aangekomen, terwijl ze de eerste keer in België waren aangekomen op 26 maart...
Ook heeft bpost de tracking code niet meer ingescand bij het terugsturen, waardoor het leek alsof de zending nog steeds op het postpunt in België lag. Nadat bpost had uitgevist dat de zending opnieuw in Slovenië lag, hebben we bij de organisator gezeurd tot we eindelijk gehoor kregen en ze onze zending terug hebben gestuurd.
Eind goed, al goed.
Tja, maar het laat toch een wrang gevoel na dat het volgens bpost altijd per definitie de schuld van de ontvanger of de verzender is, terwijl ze zelf hun handen in onschuld wassen, en terwijl ze hier duidelijk minstens 2x in de fout zijn gegaan.