Toiletten spoelen niet door - contractbreuk?

denlowie
Berichten: 15980
Juridisch actief: Nee

Re: Toiletten spoelen niet door - contractbreuk?

#16 , 14 nov 2016 10:21

Zijn dit diep spoel of vlak spoel toilettjes, daar vlak spoel toiletten dat daar toch de meeste problemen mee zijn van niet naar behoren te spoelen.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22869
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#17 , 14 nov 2016 11:19

Wij hadden vroeger in Duitsland waar ik toen woonde, een vlakspoeltoilet (voor volwassenen) met een DAL spoeling. Werkte perfect.

Bart Vissers
Topic Starter
Berichten: 1564
Juridisch actief: Nee

#18 , 15 nov 2016 17:49

Moet niet aangetekend, maar hoe ga je dan achteraf aan de rechter bewijzen dat deze wel verstuurd is?.
Ah, bij voorbeeld als de wederpartij schriftelijk gereageerd heeft op je ingebrekestelling.
Ik heb absoluut geen probleem met foute antwoorden. Ik maak ze ook. Dat is een leerproces.
Wat me wel stoort zijn zij die eigenlijk wel beseffen dat ze fout zaten, maar stijfkoppig volhouden zonder een juridische onderbouw te geven.

Reclame

Bart Vissers
Topic Starter
Berichten: 1564
Juridisch actief: Nee

#19 , 15 nov 2016 17:54

Is als volgt verder verlopen:

- Sanitairfirma: soms moet je meer dan één keer doorspoelen - kan altijd gebeuren. En als jullie een ander systeem hadden gevraagd vanaf het begin, was er ook een meerkost geweest. We geven jullie 50 % korting op de nieuwe materialen en rekenen geen werkuren aan.
- Wij: geen probleem als we eens extra moeten doorspoelen, maar probleem is meer fundamenteel. Voorstel: we doen een test met onze architect als getuige: 80 % van de toiletjes moet doorspoelen van de eerste keer, 100 % van de tweede keer. Als we die KPI halen, dan moet er niets veranderen, halen we de KPI niet, dan vervangen jullie kosteloos.
- Sanitairfirma: dat is allemaal veel gedoe. We zullen gratis vervangen.
Ik heb absoluut geen probleem met foute antwoorden. Ik maak ze ook. Dat is een leerproces.
Wat me wel stoort zijn zij die eigenlijk wel beseffen dat ze fout zaten, maar stijfkoppig volhouden zonder een juridische onderbouw te geven.

Terug naar “Consumenten Koop”