u minimaal 4 werkdagen thuis dient te blijven. ... Wanneer u niet aanwezig op de termijn van 4 dagen, zullen deze kosten in rekening moeten worden gebracht.
Dat hoop ik. Als je Keurmerk waarborg googelt, consumenten aanklikt en daarna wet- en regelgeving, staat daar onder 'levering' antwoord op de vraag 'Mag ik een pakketje waar ik niet om heb gevraagd houden zonder te betalen?'je hebt de wet achter je zelfs in deze
Gaan ze u vergoeden voor gederfd inkomensverlies? Dacht het niet...Heb hen het antwoord van JPV gestuurd en een week niets meer gehoord.
Nu dit:
Wij hebben nogmaals contact gehad met de orderafdeling en zij kunnen u het volgende voorstel bieden.
Het is mogelijk om een afhaalopdracht via DPD in te plannen. Echter kan er geen datum of tijdstip worden vastgelegd.
Dit betekent, als wij de opdracht hebben ingepland, dat u minimaal 4 werkdagen thuis dient te blijven. In die tijd zal DPD het pakket komen ophalen bij u thuis.
Wanneer u niet aanwezig op de termijn van 4 dagen, zullen deze kosten in rekening moeten worden gebracht.
We vernemen graag of u van deze ophaalopdracht gebruik wilt maken.
Ze hebben thuiswinkelwaarborg. Ik denk dat ik me maar meteen tot hen wend?
Toen er moest geleverd worden, was het geen probleem om te zeggen op welke dag. Aan de koerier zal het niet liggen.Overigens, een koerierdienst die vandaag de dag binnen een tijdspanne van 4 dagen(!) niet precies kan zeggen wanneer ze het pakket afhalen, is die naam niet waardig.
Beste,
Het antwoord is ja, maar....
Het ligt uiteraard anders als een bedrijf jou per vergissing iets toestuurt, bijvoorbeeld door het verkeerde huisnummer te vermelden. In dat geval mag je het artikel niet zonder te betalen houden en dien je het terug te sturen naar de desbetreffende verkoper.
.
Gaat dat niet eerder over ongevraagde leveringen i.p.v. vergissingen?
Ik heb wel degelijk een bestelling geplaatst, maar verkeerde producten gekregen.
Of maakt dat geen verschil?