Factuur elektricien

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

Re: Factuur elektricien

#16 , 03 nov 2016 12:58

Dreigen kan hij altijd. Maar zonder uitspraak van een rechter kan hij niet zomaar een deurwaarder sturen (afin, sturen wel, maar die deurwaarder gaat niet veel meer kunnen doen dan u beleefd vragen of u de factuur wil betalen, waarop u vriendelijk kan antwoorden van niet, en verwijzen naar het AS dat u gestuurd hebt naar de electricien).
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Blaatpraat

#17 , 03 nov 2016 13:01

Hij kan dit niet zonder vonnis van de rechter.
Deurwaarder kan ook niets doen, behalve vragen om te betalen (op een dwingende manier).

Edit: spuit11, post van Gebruiker21 stond al op een nieuwe pagina.

eylis

#18 , 03 nov 2016 13:41

voor zover ik de materie ken, kan de electricien maar pas een deurwaarder sturen met een inningsopdracht als er een gerechtelijk vonnis is. Een deurwaarder kan op dit ogenblik in feite alleen maar een briefje in uw bus steken. Ik denk dat dit dus een dreigement is om druk op u uit te oefenen. Overigens, een SMS is bepaald geen officiele manier om zo'n formele communicatie te doen. Betaal alleszins (zoals anderen hier al opperden) al het deel waar u wél akkoord mee bent.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”