opzegging via mail rechtsgeldig

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

Re: opzegging via mail rechtsgeldig

#16 , 18 jul 2016 11:50

Vermits ts niet antwoordt op jullie vraag, is duidelijk dat mijn
links die overigens verwijzen naar juridisch forum hem de nodige informatie hebben gegeven
"Absence of evidence is no evidence of absence". Je zou de draadjes eens moeten tellen waar de topic starter een vraag stelt, en pas een week later nog eens komt kijken naar de antwoorden. Als jij er van uitgaat dat iedere topic starter die niet binnen de 2 dagen opnieuw post, sowieso een oplossing voor zijn probleem heeft, zit je er serieus naast.

Trouwens, mensen weten goed genoeg hoe ze google moeten gebruiken. Als ze naar hier komen, is dit omdat google hen ofwel geen, ofwel geen éénduidige antwoorden geeft. Antwoorden met google is hier dus not done. Antwoorden met een specifieke link naar een wettekst, artikel, voorbeeld, is een andere zaak.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
naicwill

#17 , 18 jul 2016 12:18

Wait and see
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet.

asperger

#18 , 18 jul 2016 12:38

Vermits ts niet antwoordt op jullie vraag, is duidelijk dat mijn
links die overigens verwijzen naar juridisch forum hem de nodige informatie hebben gegeven
Jij verjaagt ook iedereen van het forum :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: !
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Reclame

Gebruiker21

#19 , 18 jul 2016 13:59

Wait and see
Zucht. Ook al eens geteld hoeveel mensen een vraag stellen, en daar verder NOOIT meer op reageren, zelfs indien er naar meer info gevraagd wordt? Jij gaat er van uit dat AL die mensen een antwoord gehad hebben? Jij moet nog veel leren, vriend. En stop AUB met die google links, want ze dienen tot niets. Zoals asperger zegt: het verjaagt de mensen van het forum, want ze krijgen het gevoel niet deftig verder geholpen te worden. Jouw antwoorden zijn min of meer RTFM-antwoorden, en daar hebben de mensen niets aan...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

advo-immo

#20 , 18 jul 2016 14:19

Juist. Dit wordt werkelijk een echte aanfluiting van de naam "juridisch" forum.
Vandaar dat ik hier nog maar weinig intervenieer.
Blijkbaar heeft één of andere psychiatrische instelling zijn poort laten open staan
PLEZIER OP KOP

mava105

#21 , 18 jul 2016 15:07

.
Blijkbaar heeft één of andere psychiatrische instelling zijn poort laten open staan
Hoog tijd dus voor de moderator om die poort terug te sluiten, met betrokkene er terug achter.

weergave
Topic Starter

#22 , 18 jul 2016 22:50

Ik heb nog niet zoveel tijd gehad het gaat om acv ik heb die opgezegd vorige maand ik krijg toch nog een factuur ik heb wel via email opgezegd
het advies is niet binden je hebt altijd een advocaat nodig of rechtspersoon die gestudeerd heeft in rechten.

Terug naar “Consumenten Koop”