#20 , 27 sep 2016 13:03
er is geen poort op deze camping....
Ik heb nu slechts 1 review geschreven. maar zodra zij nog meer stokken in de wielen gaan steken. ben ik genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen, dit heb ik hun ook telefonisch verteld. eventueel toerisme vlaanderen, sociale inspectie,... . Maar liever niet dan wel natuurlijk is ook maar tijdverlies voor mijzelf.
Enkele maanden terug waren alle camping borden verpakt in zwarte plastiek, omdat ze hun vergunningen kwijt waren.
Begin augustus is de politie langsgeweest omdat de mobiele wc van mijn stacaravan was gestolen. Deze was buiten geplaatst om te reinigen en toen weggehaald.
Camping eigenaars wisten ook wie deze had, maar dede hun mond niet open tegen de politie. gelukkig hebben 3 onafhankelijke mensen (campingverblijvers) bevestigd dat zij persoon X met de WC hebben zien lopen van mijn caravan naar de zijne. Deze mobiele wc is toen ook aangetroffen in de stacaravan van persoon X.
Het is een donkerrode wc daarom dat dit zo opviel. WC is toen ook in beslag genomen voor onderzoek door de politie.
Zijn ook al 10 tal negatieve reacties over de camping sinds de nieuwe eigenaars en een 10tal mensen die er stonden met hun stacaravan zijn ook vertrokken omdat ze de mentaliteit en valse beloftes van de nieuwe eigenaars niet tolereren.
Laatst gewijzigd door
jonaswou op 27 sep 2016 13:23, 1 keer totaal gewijzigd.