gezien mijn partner meteen na plaatsing (toen de installateurs er nog waren) niks gemeld heeft over krassen
Er was dus degelijk iemand aanwezig.
Zal er dus op aankomen de leveringsvoorwaarden grondig na te lezen.
Argument van "ik heb het licht niet aangestoken" of "mijn bril niet opgezet" is nogal aan de zwakke kant.
Ik geef wel grif toe dat de reactie van de firma niet klantvriendelijk is en kortzichtig.
Maar hier een garantieverplichting van maken is kort door de bocht.
.
Bedoelt u daarmee dat mocht de klant deze krassen dan toch zelf heeft toegebracht het bedrijf in kwestie dan maar moet opdraaien voor de kosten onder het mom van klantvriendelijkheid. Ik dacht altijd dat klant vriendelijkheid betekende dat je een probleem oplost voor een klant waar noch de klant noch iemand anders de fout heeft gemaakt of verantwoordelijk voor is. Zo hebben wij maanden terug keuze nummer 1 van een klant gratis gewisseld naar keuze 2 en keuze 1 teruggenomen.
Reden de klant vond zijn intiele keuze niet mooi. Kan gebeuren. Nu echter deze week bedenkt klant zich terug naar keuze 1 vanwege een over het hoofd gezien technisch probleem. Opnieuw zullen wij keuze gaan omwisselen maar als blijkt dat er schade is aan het onderdeel zullen die wel moeten worden betaald. Niet klantvriendelij kzijn betekent voor mij in dergelijke zaken zeggen tegen de klant dat men niks meer wil doen. Niet voor de kosten opdraaien is een andere zaak