recht op terugbetaling werchter tickets?

emma111
Topic Starter

Re: recht op terugbetaling werchter tickets?

#16 , 18 jun 2015 13:51

Tja wat is de kans dat de frontman van de headliner plots zijn been breekt??? zeer zeer klein, de kans op pukkelpop-onweer is waarschijnlijk groter.

idd juridisch is het wel al duidelijk. Maar mentaal ben ik er nog niet helemaal over dat ik de ff niet ga zien. ;)

wel leuk om te zien dat de "anciens" van dit forum, enkele alvast, blijkbaar een goede smaak hebben op vlak van muziek! (buiten lanox dan)

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#17 , 18 jun 2015 13:59

Voor onze rollators en steunkousen zijn we ook ooit 'jong' geweest...

Lanox
Juridisch actief: Nee

#18 , 18 jun 2015 14:10

wel leuk om te zien dat de "anciens" van dit forum, enkele alvast, blijkbaar een goede smaak hebben op vlak van muziek! (buiten lanox dan)
Helaba, wat is er mis mijn muzieksmaak? Mijn antwoord was trouwens sarcastisch bedoeld voor JPV, die tussen de lijnen door opperde dat er bij gebrek aan een vervanger eventueel een paar euros hadden kunnen terug vloeien.
En for the record, op dit moment dreunt Mother Russia van de Sisters of Mercy door mijn hoofdtelefoon, maar ik wil de fans van Dana Winner niet tekort doen.

Reclame

Milo72

#19 , 18 jun 2015 14:38

duidelijk NIKS mis met Lanox' muzieksmaak ;-)
Ik ben geen jurist - mijn posts zijn dus enkel gebaseerd op mijn eigen mening en gezond verstand

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#20 , 18 jun 2015 14:40

Opletten met verkoop van tickets die op naam staan aan derden... volgens mij bestaat daar een regelgeving over.

emma111
Topic Starter

#21 , 18 jun 2015 15:19

ja alleen als het verkocht wordt aan te hoge prijzen zouden ze gecanceld worden anders no problem voor werchter. wel oppassen wanneer e-ticket niet scanbaar is (vuil ofzo) is id-card van de kaarthouder nodig.
ik reageerde uit herinnering dit is wat werchter zelf zegt: http://www.rockwerchter.be/nl/praktisch ... orverkopen" onclick="window.open(this.href);return false;
@lanox: ik vermoedde al enige ironie in uw reactie. en sisters of mercy is zeker niet mis trouwens :lol:

Terug naar “Consumenten Koop”