volgens de economische inspectie heb ik hierin inderdaad geen gelijk en zal ik het moeten naar de winkel brengen.Ik vermoed dat het hier gaat over mogelijke verzendingskosten die de verkoper moet maken om het product naar de producent terug te sturen. Niet over de kosten die de koper moet maken om het terug te brengen naar de verkoper.De kosten bedoeld in het vorige lid zijn de kosten die moeten worden gemaakt om de goederen in overeenstemming te brengen, namelijk de verzendingskosten en de kosten die verband houden met loon en materiaal.
Ik begrijp het probleem eigenlijk niet goed: u hebt de machine zelf afgehaald, waarom kan u ze dan niet zelf terugvoeren ook? U zegt dat de kringloopwinkel niet wil repareren, maar dat is het geval niet. Ze willen wel repareren, maar u moet het toestel terugbrengen...
niet dat ik dit niet wil maar denk dat er maar weinig mensen een lekkende machine in hun auto willen zetten. dit obstakel is te wijten aan het defect. komt erbij ik woon op 1km van de winkel en ze passeren hier dagelijks meermaals , maar bon ik zal het tevoet op een rollerkarretje tot daar voeren. maar ik ga wel de herstelling ervan eisen art 1649 quinquies §2
er is wel een dossier opgesteld;
3 maanden garantie op het kassaticket zetten mag niet
ze hebben 2 verkoopsvoorwaarden eentje die blijkbaar in orde is en mij per mail werd toegestuurd en eentje die ze met de klant meegeven op de achterkant van het verkoopsdocument en wat daar op staat is niet in orde. dus zullen ze wat dat betreft zich in regel moeten stellen en mogelijk een sanctie krijgen.