bestelbon met 0% financiering, verkoper weigert 0%

siesken

Re: bestelbon met 0% financiering, verkoper weigert 0%

#16 , 26 jul 2012 19:28

Weet me dan eens te vertellen hoeveel overname je hebt gehad,dan zullen we eens kijken.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#17 , 27 jul 2012 08:34

Weet me dan eens te vertellen hoeveel overname je hebt gehad,dan zullen we eens kijken.
Bedoel je in mijn geval? Bij ons was er geen overname. Het was een 2e wagen...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

siesken

#18 , 28 jul 2012 19:01

ok,dat is iets anders.
Indien het was met een overname had je veel minder gekregen.

Reclame

Gebruiker21

#19 , 30 jul 2012 07:54

ok,dat is iets anders.
In dat geval laat je je wagen niet overnemen, en verkoop je hem zelf op de tweedehandsmarkt... Zelfs als een garage een "goeie" prijs geeft voor overname, dan nog kan je er op de tweedehandsmarkt meer voor krijgen. Ik begrijp niet waarom mensen hun oude wagen laten overnemen door de garage. Gemakzucht, zeker? Ze krijgen er wat geld voor en zijn er verder vanaf...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Fore

#20 , 30 jul 2012 11:32

ok,dat is iets anders.
In dat geval laat je je wagen niet overnemen, en verkoop je hem zelf op de tweedehandsmarkt... Zelfs als een garage een "goeie" prijs geeft voor overname, dan nog kan je er op de tweedehandsmarkt meer voor krijgen. Ik begrijp niet waarom mensen hun oude wagen laten overnemen door de garage. Gemakzucht, zeker? Ze krijgen er wat geld voor en zijn er verder vanaf...
Dat zou ik niet zeggen, een auto die ik voor 150 euro heb gekocht (en nog es 200-300 kosten aan heb gehad), heb ik in de garage voor 1000 euro kunnen inleveren
"Lachen is de kortste afstand tussen mensen." - J.F.Kennedy

Gebruiker21

#21 , 30 jul 2012 11:50

Waarschijnlijk had die verkoper die wagen ook voor meer dan 150 € kunnen verkopen, maar wist hij het niet. Ik heb onlangs voor 20€ een "vintage PC game" kunnen kopen, die in deze staat een goeie 200€ a 250€ waard is (als het niet meer is). (Voor de kenners: een gesealed exemplaar van The Neverhood, in perfecte staat!). De verkoper was met 20 € tevreden. Ik heb hem uiteraard niet verteld wat de gangbare prijs voor deze specifieke game is op de verzamelmarkt. Hij moet maar zelf zijn research doen als hij een prijs bepaald...

Vandebos

#22 , 30 jul 2012 12:00

Ik denk dat TS ondertussen zijn antwoord uitgebreid heeft gekregen. Slotje op deze thread.

Terug naar “Consumenten Koop”