Aanbetaling bij online boeken reis

roharro
Juridisch actief: Ja

Re: Aanbetaling bij online boeken reis

#16 , 11 nov 2011 16:43

Een nee kan je bijna altijd in een ja omzetten, je moet gewoon maar genoeg moeite doen en het goed kunnen uitleggen.
Dit is pure cafépraat van microcephalen. Het irriteert me buitenmatig dergelijke flauwekul te moeten lezen op een forum waar men tracht objectief en correct te antwoorden.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Winston
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
MrStone
Topic Starter

#17 , 11 nov 2011 17:00

Een nee kan je bijna altijd in een ja omzetten, je moet gewoon maar genoeg moeite doen en het goed kunnen uitleggen.
Dit is pure cafépraat van microcephalen. Het irriteert me buitenmatig dergelijke flauwekul te moeten lezen op een forum waar men tracht objectief en correct te antwoorden.
Dat begrijp ik zeker, jammer dat ik u hierdoor teleurgesteld heb. Maar hoe kan men recht leren begrijpen als men zich doodstaart op wat goed lijkt te zijn.
Er zijn zoveel grote bedrijven, rijke mensen e.d. die misbruik maken van het rechtssysteem doormiddel van professionele vakmensen (ik heb het nu niet over dit geval).
Dat is gewoon niet eerlijk, en als je je altijd neerlegt door de druk van deze machten wordt je niet gelijk behandeld vind ik. Snap je, of heb ik mezelf weer eens minder populair gemaakt op dit forum? (Ik bedoel het helemaal niet slecht, of misschien heb ik gewoon zelf niet door dat ik niet juist redeneer).

Lightning

#18 , 11 nov 2011 17:21

Ik bedoel het helemaal niet slecht, of misschien heb ik gewoon zelf niet door dat ik niet juist redeneer.
Als uw standpunt is: "Ik leg de contractuele voorwaarden waarmee ik akkoord gegaan ben gewoon naast me neer en ik zal me er wel vanonder lullen als de tegenpartij lastig doet", schort er inderdaad iets aan uw redenatie. U zal op die manier vaak bedrogen uitkomen.

Reclame

roharro

#19 , 11 nov 2011 17:29

In de eindtermen van ons onderwijs waarover de politici de mond van vol hebben zou verplicht een basiskennis verbintenissenrecht moeten worden opgenomen. Ik sta perplex hoe weinig begrip -vooral bij de jonge, nochtans goed opgeleide generatie- hierover bestaat. Of is het gewoonweg de versofting van de maatschappij waarin ieder vindt dat hij het recht aan zijn kant heeft?......Mijn grootmoeder -die amper kon lezen en schrijven- had wat betreft contractuele verbintenissen en hun gevolgen een veel beter inzicht dan de huidige generatie.....
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

MrStone
Topic Starter

#20 , 11 nov 2011 18:03

Ik volg jullie standpunten, en besef dat ik inderdaad niet juist redeneer bij deze kwestie, bij deze ben ik op mijn plaats gezet.
Dit topic mag dus ook als opgelost beschouwd worden.
Ik dank jullie ten zeerste voor de feedback en zal in het vervolg ook tweemaal nadenken voor ik een vraag stel.

mava105
Juridisch actief: Nee

#21 , 11 nov 2011 19:38

Je moet niet 2 maal nadenken alvorens je een vraag stelt, maar je moet wel 2 maal nadenken voordat je iets doet. :lol:

Terug naar “Consumenten Koop”