Spaaractie winkelketen

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

Re: Spaaractie winkelketen

#16 , 28 jul 2011 14:38

En dan ook nog een ruilbeurs organiseren in de winkel - en hop daar is het koopvee weer present.
Tja, zolang dat koopvee hier in mee wil gaan, en de winkels dit willen aanbieden voor hun koopvee, wie zijn wij dan om dit te be/ver oordelen? ;-)
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
jojan

#17 , 28 jul 2011 14:57

Ik stel alleen vast dat ik vaak voor gek word aangekeken omdat ik geen klantenkaarten geen spaarkaarten geen spaarzegels en geen geschenkjes wil. Verder stel ik enkel vast dat het hele "u krijgt gratis een <vul prularia naar keuze in> en verzamel ze allemaal" blijkbaar erg goed werkt. :-)

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#18 , 28 jul 2011 16:12

Ik stel alleen vast dat ik vaak voor gek word aangekeken omdat ik geen klantenkaarten geen spaarkaarten geen spaarzegels en geen geschenkjes wil. Verder stel ik enkel vast dat het hele "u krijgt gratis een <vul prularia naar keuze in> en verzamel ze allemaal" blijkbaar erg goed werkt. :-)
U bent niet alleen. Vanaf het moment dat aan een spaarkaart een identiteit gekoppeld moet worden, ben ik op mijn hoede. Ik ben er echter niet extreem in: omdat ik te lui ben om de kortingsbonnetjes in de Colruyt in de gaten te houden, heb ik toch maar een "extra korting kaart" genomen die automatisch alle kortingen in de winkel verrekent. Je krijgt dan ook wel gepersoneliseerde reclame in de bus, maar dat neem ik er dan maar bij. Reclame krijg ik toch sowieso. Het sparen voor prullaria, daar doe ik echter niet aan mee: 20 stempeltjes + 5 euro voor een set handdoeken die je ergens anders voor 4 euro op de kop kunt tikken? Ik denk het niet!
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

jojan

#19 , 28 jul 2011 16:38

Uitzelfde luiheid heb ik zelfde kaart wel (al gebruik ik ze zelden, omdat mijn vrouw de hare meestal sneller vindt). Wat me wel bevalt is dat ondanks dat we dus in ons gezin 2 extra korting kaarten hebben, betreffende winkelketen ons toch maar 1 maal de gepersonaliseerde reclame toezendt.

Terug naar “Consumenten Koop”