Wat is dit nu weer. Opzeggen, verlengen enz.. Als ik de eerste post goed lees is er nooit een kontrakt geweest. Ik zou gewoon alle verdere correspondentie die niet aangetekend verstuurd werd gewoon genegeerd hebben vanaf de eerste dag. Waarom in Juni bellen naar een klantendienst ? Allemaal overbodig. Ondertussen graaft de poster zich dieper en dieper in de put.
Als we alles genegeerd zouden hebben, had mijn vriendin nog 2 jaar extra mogen betalen. We hebben ons zeker niet dieper in de put gegraven, eerder op ons strepen gestaan. Ik heb contact gehad via een M medewerker op een informele manier (via een ander forum) en hij gaf toe dat ze er alles aan doen om kost wat kost de abonnementen te verlengen (= bonus voor hen).
Nogmaals: mijn vriendin heeft geen goedkeuring gegeven. We zijn echter in 2009 wel degelijk een contract aangegaan, maar die zou normaal in de email als bijlage gezeten moeten hebben. Dit bleek niet zo. Dus in dat opzicht is er inderdaad geen contract geweest, maar het bestond dus wel
Maar het maakt allemaal niet meer uit, we zijn met ons allen overgeschakeld naar Mobile Vikings en verwachten een vergoeding te betalen van rond de €25. Dat geld verdienen we terug door andere vrienden via ons te laten overstappen naar Mobile Vikings dus ik gun het hen van harte!
Laat dit een les zijn voor iedereen:
Neem nooit een abonnement bij welke provider dan ook. Iedereen zal vroeg of laat er wel problemen mee krijgen.