ow ow ow oud scharminkel ???????????????
tis ni omdat het een oude peugeot J5 camper is en ons 4000€ gekost heeft ,dat de vorige eigenaar ons mag & kan beduvelen hoor
Jij VINDT dat de verkoper je beduvelt heeft, maar er is een verschil tussen iets VINDEN en iets BEWIJZEN. Je hebt de camper aangekocht tegen dergelijke lage prijs (OK, het is veel geld, maar voor een camper blijkt dit een vrij lage prijs te zijn als ik het zo hoor), en met de rijkwaliteiten van de camper is alles blijkbaar in orde (hij is door de keuring geraakt). Stel dat 10.000 € voor een tweedehandscamper een normale prijs is, dan heb je nog 6000€ over om het woongedeelte op te knappen of te laten opknappen. Dat moet toch lukken voor die prijs? (Ik heb héél mijn badkamer opnieuw laten inrichten en betegelen voor de helft van dat geld, dus een camper renoveren moet dan toch wel lukken?)
En die gast wist dat en was het zijn plicht om verder erger & leed te besparen , om dit te melden ,van weet wat je koopt..Want dit en dat moet eraan gemaakt worden , en niet van HIER HEB JE EEN GOEDE KOOP GEDAAN EN ZULT ER NOG JAREN PLEZIER VAN HEBBEN
Wie zegt dat "die gast" wist van die gebreken? Ik heb thuis ook al zaken "opgelapt" door er een plaat of iets dergelijks voor te timmeren en te denken dat daarmee het probleem opgelost is, tot je die plaat er enkele jaren terug vanaf haalt en blijkt dat het probleem net groter geworden is. Dit heeft niet noodzakelijk met kwade wil te maken, maar misschien gewoon met "onkunde" (zeker in mijn geval, gezien mijn "handigheid"

.
Afin, in Nederland zeggen ze: "Je kan niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten." Ik vermoed dat deze uitspraak hier ook van toepassing is, hoe graag je ook iets anders had willen horen.