als dit de tekst is : ""Indien de klant evenwel twee maanden na de voorziene datum nog geen levering heeft ontvangen, dan zal hij zonder verdere kosten het contract kunnen anneleren. Daartoe volstaat het dat de klant de bvba XXXXX per aangetekend schrijven in gebreke stelt om binnen de tien dagen na de ontvangst van het schrijven te leveren of presteren. Indien binnen deze termijn geen levering heeft plaatsgevonden dan zal de klant het contract van rechtswege ontbonden kunnen beschouwen en zullen eventueel betaalde voorschotten onmiddellijk terugbetaald worden. """
persoonlijk vind ik dit heel duidelijk - termijn is wel lang maar dat kan uitgelegd worden waarom. En het is zoals ik gedacht had
.
Beste is dat westhoek de zaak nog eens herlezen heeft en zelf heeft vastgesteld dat de 5 dagen van een ander artikel waren
Waarmee bewezen ... recht kan toch zo eenvoudig zijn

Wel ja, en die 5 dagen zijn nu ook om voor hen, ze konden me makkelijk een briefje of email geschreven hebben dat er onvoorzienbare omstandigheden waren; z konden ze me aan het lijntje houden voor nog een paar maanden als ze wilden.
Mijn buikgevoel zegt me toch dat dit in orde gaat komen hoor, ik hoop het. Veel werk hebben ze niet. De bestaande ramen vallen er praktisch uit, gewoon de andee inzetten, geen afwerking, zelfde voor de 2 deuren. Is een klus van amper een dag met 2 man.
Enfin, ik laat het hier nog weten hoe het verder afloopt, mijn brief vertrekt komende dinsdag.