Tele-verkoper begrijpt geen NEEN

Purple
Topic Starter
Berichten: 249

Re: Tele-verkoper begrijpt geen NEEN (DUPUIS)

#16 , 15 jun 2010 07:49

Gisteren na enkele maanden niets gehoord te hebben, hebben we nog eens een aanmaning tot betalen gekregen.
Met de vermelding dat er gerechterlijke stappen zouden volgen.

Ik heb hen nogmaals geantwoord dat wij niet betalen/terugsturen voor iets wat we niet gehad hebben.
En dat ze vrij zijn om nog zoveel brieven te sturen als ze willen, deze gaan allemaal in de prullemand.
+ wettekst: Wet betreffende de handelspraktijken en de voorlichting en bescherming van de consument
In copy: pinchart@dupuis.be en eco.inspec.fo@economie.fgov.be

Ik hoop dat het er nu mee gedaan is.

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Consumenten Koop”