Artikel retour met waardebon?

Lightning

Re: Artikel retour met waardebon?

#31 , 09 sep 2010 12:47

Echter, heel de discussie gaat over de voorwaarden waaraan voldaan moet zijn om BW 1649 quinquies §2 te mogen toepassen. Met de beperkte informatie die we van U hebben gekregen, zijn we hier niet van overtuigd. Het is uw eigen verantwoordelijkheid om hier dan te concluderen dat deze wel voldaan zijn.
Inderdaad en blijkbaar bestaat er een Youtube filmpje van dat het bewijst. Heel de wereld mag dat zien behalve de mensen waaraan het bijhorend juridisch advies gevraagd wordt :?.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
redonebe
Topic Starter

#32 , 10 sep 2010 00:21

Inderdaad en blijkbaar bestaat er een Youtube filmpje van dat het bewijst. Heel de wereld mag dat zien behalve de mensen waaraan het bijhorend juridisch advies gevraagd wordt :?.
Bedankt om me hier op attent te maken. Het staat nu private, dat had ik inderdaad over het hoofd gezien. Het was niet de bedoeling om dit aan de wereld te tonen maar enkel aan de fabrikant en verkoper.

Maar ik heb nooit advies gevraagd over de teruggave, alleen over de betaalwijze. Dus niet relevant.

Lanox
Juridisch actief: Nee

#33 , 10 sep 2010 00:39

Inderdaad, maar wat men U hier op dit forum heeft proberen uit te leggen is dat die twee dingen onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn.
Maar ik heb nooit advies gevraagd over de teruggave, alleen over de betaalwijze. Dus niet relevant.
wat baten kaars en bril als den uil niet zienen wil

Bij deze heb ik hier ook mijn laatste woorden aan vuil gemaakt.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”