Hallo,
het gaat hier over een toestelletje dat wordt ingebouwd in een motorhelm en waarmee je onder andere via bluetooth de Gps op de motor kan horen.
Ik heb het toestel dat onder garantie is, nu bijna drie weken geleden voor nazicht binnengebracht omdat het niet meer goed functioneerde bij de PDA shop Antwerpen waar ik het heb gekocht.
Nu kreeg ik verleden week een telefoontje of ik mijn bankrekening wilde doorgeven zodat ze mij de aankoopsom konden retourneren, ze vertelden mij dat de fabrikant CARDO hun de opdracht voor omruiling had gegeven.
Nu kreeg ik de dag erna terug telefoon met het volgende, sorry er is door een collega een fout gemaakt en terugbetaling is uitgesloten, u mag voor het aankoopbedrag iets anders kiezen uit onze shop.
Nu blijkt dat het toestel dat ik heb/had niet meer kan worden geleverd, omdat CARDO met de productie is gestopt.
Nu is mijn vraag zijn ze bij de PDA SHOP nu eigenlijk niet wettelijk verplicht om mijn aankoopbedrag terug te storten als ze niet in staat zijn mij hetzelfde toestel ter omruiling aan te bieden?
Vriendelijke Groeten