Probleem met facturatie telecomprovider

rico123
Topic Starter

Re: Probleem met facturatie telecomprovider

#16 , 07 mei 2024 10:43

@ mava105:
Neen telefoneren kost niets bij mij. De energie en de tijd die er al in steekt is wat anders!!!

ongelukbelaagd:
Multi-TV ga je niets van terug vinden. Ik kon dit ook niet maar is een soort abonnement voor een verblijfpark en dan volgt er 1 faktuur per maand of jaar van ....duizenden euro's.

Inazuma:
Alles werd opgezegd want heb mijn decoder moeten gaan binnengeven ( had er 2 ).

Bedankt iedereen.
Ga aangetekend schijven sturen ....is idd een goed idee eigenlijk na wat ik hier allemaal las.

rico123
Topic Starter

#17 , 17 mei 2024 14:05

Ik werd vdaag getelefoneerd. Bij het pakket van ons zit een decoder in zegt de medewerkster. Ik zeg...u ontvangt 2x het bedrag v d tv.
Eenmaal via mijn faktuur.
Eenmaal via de multi tv v d syndicus.
Er werd gediscutteerd en ze gooide de telefoon af.
Voila. Hier staan we nu met het aangetekend schrijven.

Dus omdat ik een decoder heb staan kunnen ze dit niet wijzigen.
Zonder decoder geen TV maar ze verkopen wel multi TV en faktureren die !!!!

ongelukbelaagd

#18 , 17 mei 2024 17:25

Ik werd vdaag getelefoneerd. Bij het pakket van ons zit een decoder in zegt de medewerkster. Ik zeg...u ontvangt 2x het bedrag v d tv.
Eenmaal via mijn faktuur.
Eenmaal via de multi tv v d syndicus.
Er werd gediscutteerd en ze gooide de telefoon af.
Voila. Hier staan we nu met het aangetekend schrijven.

Dus omdat ik een decoder heb staan kunnen ze dit niet wijzigen.
Zonder decoder geen TV maar ze verkopen wel multi TV en faktureren die !!!!
De medewerkster zegt dat bij het pakket een decoder zit.
Kijk op het contract dat u afgesloten hebt met Telenet of TV er toch niet op aangekruist staat. Indien het er niet op staat, mogen ze u dit niet aanrekenen.
Bent u al eens bij een Telenet-winkel langsgeweest? Die kunnen u misschien ook nog helpen.
Wat ik ook eens gedaan heb is aan de telefonische medewerker gevraagd om een leidinggevende te spreken daar het blijkbaar een moeilijk dossier is en dat je iemand wil spreken met meer kennis van hun producten en/of ervaring.
Of eens een dossier starten bij Test Aankoop of de Ombudsdienst?

Reclame

rico123
Topic Starter

#19 , 18 mei 2024 00:16

Bedankt v je bericht.
Als ik tv wil bekijken...ook via de multi tv heb ik uiteraard ook een decoder nodig.

Misschien eens langs gaan in fysieke winkel kan misschien nog een optie zijn masr vrees er voor. Toch bedankt v d tip.

rico123
Topic Starter

#20 , 18 mei 2024 11:45

Ik werd vdaag getelefoneerd. Bij het pakket van ons zit een decoder in zegt de medewerkster.
Daarmee zijn we terug bij wat ik en anderen al in het begin gezegd hebben:

U heeft een pakket mét TV ... minstens volgens Telenet

Dus teruggaan en kijken naar alle documentatie en communicatie van wat u had aan producten (al dan niet in pakket)
Wat u verhuisd heeft
Wat en hoe er precies opgezegd is
En wat er dan overblijft of moest overblijven

Optie is je telefoon nummers overzetten naar andere provider
Vervolgens alles opzeggen en kijken wat er gebeurd ...

Of nieuw nummer beginnen bij andere provider, en vervolgens alles opzeggen bij TN
Ik heb gevraagd en besteld een pakket zonder TV.
Tv is via multi TV
Het probleem is dat ze het ginder niet kunnen linken.
Dus: Ik ga weg bij hun en neem enkel de TV via multi TV en internet ( zonder een pack ) en zo zal het opgelost geraken.

Toen we dit huis als tweede verblijf hadden werkte het wel omdat we 2 decoders hadden toen.
Nu verhuisd en 1 decoder nog dewelke niet uit het pakket gehaald of ontkoppeld worden.
Prutsbedrijf is het.
Ik betaal mijn faktuur zonder de TV en telefoneer dan of ze dit bedrag kunnen krediteren. Doen ze ook.
Dit lukt welmaar het effectief in orde brengen lukt niet in hun systeem.

Terug naar “Consumenten Koop”