Ik werd vdaag getelefoneerd. Bij het pakket van ons zit een decoder in zegt de medewerkster.
Daarmee zijn we terug bij wat ik en anderen al in het begin gezegd hebben:
U heeft een pakket mét TV ... minstens volgens Telenet
Dus teruggaan en kijken naar alle documentatie en communicatie van wat u had aan producten (al dan niet in pakket)
Wat u verhuisd heeft
Wat en hoe er precies opgezegd is
En wat er dan overblijft of moest overblijven
Optie is je telefoon nummers overzetten naar andere provider
Vervolgens alles opzeggen en kijken wat er gebeurd ...
Of nieuw nummer beginnen bij andere provider, en vervolgens alles opzeggen bij TN
Ik heb gevraagd en besteld een pakket zonder TV.
Tv is via multi TV
Het probleem is dat ze het ginder niet kunnen linken.
Dus: Ik ga weg bij hun en neem enkel de TV via multi TV en internet ( zonder een pack ) en zo zal het opgelost geraken.
Toen we dit huis als tweede verblijf hadden werkte het wel omdat we 2 decoders hadden toen.
Nu verhuisd en 1 decoder nog dewelke niet uit het pakket gehaald of ontkoppeld worden.
Prutsbedrijf is het.
Ik betaal mijn faktuur zonder de TV en telefoneer dan of ze dit bedrag kunnen krediteren. Doen ze ook.
Dit lukt welmaar het effectief in orde brengen lukt niet in hun systeem.