Pakjes gewoon leeg in brievenbus

Charona
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Pakjes gewoon leeg in brievenbus

#1 , 04 mei 2021 09:19

Beste op woensdag 28 apri2021verwachte ik een klein pakje toen ik in de brievenbus ging was pakje gescheurd en leeg het kwam van chinaen werd met gewoon post gebracht ook dat ik al pakjes vond voor mijn deur en 1 verdwenen de personen die ook afleveren bellen gewoon niet en zet pakje af aan deur hier zijn nogal veel dieven steeds hang ik een bericht niet thuis aan postkantoor wat is de regels wat mag of niet nu moeten we niks meer afteken bij ontvang van pakjes voor mij kan dat niet
ik ben meestal thuis omdat ik zelfstandig ben
Mvg marina

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Fiets
Berichten: 53
Juridisch actief: Nee

#2 , 04 mei 2021 09:32

Indien mogelijk altijd pakjes direct laten leveren in het postkantoor en daar afhalen. Door dat virus laten ze zowat niemand nog tekenen. Gewoon in de brievenbus of aan de deur en ze zijn weg. Dus hetzelfde voor aangetekende brieven.
Als het gewone post was vanuit China, geen aangetekende zending, kan je klacht neerleggen en zonder bewijs van levering zal Ali je kant kiezen.

Meeboo
Berichten: 1488

#3 , 04 mei 2021 10:28

u moet de verkoper contacteren en die moet dit uitzoeken. Gezien het hier een aziatische verkoper betreft....veel succes :D

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”