"onbetaalde" factuur

vale
Topic Starter

"onbetaalde" factuur

#1 , 02 nov 2009 13:20

Hallo iedereen,

Eind vorig jaar deden wij beroep op een loodgietersbedrijf. De reparatie werd uitgevoerd en de werkman zei ons dat we, zoals gewoonlijk (3de maal), mochten gaan betalen in de zaak aangezien die hier 500 meter verder gelegen is. Wat dan ook gebeurd is.

Echter, vandaag kregen we een brief in de bus met de vraag om een openstaande factuur te betalen. De factuur die dus betaald werd in de zaak. Wij zullen waarschijnlijk wel een reçu gekregen hebben maar nu niet meer terug te vinden (klein bedrag). Ik veronderstel dat er niets anders opzit dan nogmaals te betalen zeker ? Oh ja, wij hebben nooit een betalingsherinnering of wat dan ook ontvangen.

bedankt,
vale

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
chrisd

#2 , 02 nov 2009 15:49

Althans in Nederland moet, meen ik, binnen 3 weken na oplevering worden gefaktureerd.
Kwitanties moeten zeker worden bewaard door ondernemers, maar hoe dat is met partikulieren weet ik niet.

vale
Topic Starter

#3 , 03 nov 2009 10:31

Probleem opgelost. Er was een vergissing in het spel.

grts,

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”