badkamer meubel

doris cohn
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

badkamer meubel

#1 , 10 feb 2021 15:07

hallo , 6 maand geleden heb ik een badkamermeubel toonzaalmodel gekocht, dit kon geleverd worden een maand later
heb ter plaatse een bestelbon getekend,
toen de maand teneinde was , was de spiegel gebroken en er zou een nieuwe spiegel volgen zou nog enkele weken duren,

nu , 4 maand later bel ik tevergeefs maar de verkoopster werkt daar niet meer en ik kreeg geen antwoord meer omtrent leveringsdatum.

Dan maar ergens anders een nieuwe gekocht.

Nu , 6 maand later belt de firma en een andere verkoopster mij wanneer het bedrag zal gestort worden, en ik het meubel zal ophalen.

Wat nu ? ik heb geen voorschot betaald. Kan ik hier nog onderuit ?
Het is mijn schuld niet dat de spiegel brak door hun schuld.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
freelance
Berichten: 2615

#2 , 10 feb 2021 18:39

U hebt een overeenkomst getekend met 1e firma ( bestelbon ) en u moet zich daaraan houden .
Eventueel kunt u onderhandelen om de verkoop ongedaan te maken , mits u een schadevergoeding betaald . Het is aan de firma om hier al dan niet mee akkoord te gaan .
Indien geen akkoord , dient u het meubel te betalen ( en in bezit te nemen ) .
Wat een wet interessant maakt ,
is wat er in die wet , niet in staat .

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”