antivirus total av

pcfreak80
Topic Starter

antivirus total av

#1 , 06 jan 2021 08:50

in goede trouw antivirus "total av" gekocht voor 23 euro, maar blijkt niet me ding te zijn en ik wil gebruik maken van herroepingsrecht, waarbij dit ook letterlijk op hun site staat dat ik men geld kan terugvorderen,
ik stuur een mail dat ik mijn aankoop wil anuleren (dag na aankoop) en ik krijg een ganse uitleg dat ze kunnen helpen met opzeggingsverzoek en plotseling zijn alle functies waarvoor ik moest bijbetalen ondanks ik die antivirus gekocht heb, ineens gratis !!! waarbij mij een belletje ga rinkelen.

ik stuur terug een 2 de mail dat ik absoluut bij me standpunt blijf en het wenst op te zeggen!!, ik krijg terug een mail met aanbieding dat ik ineens 5 familieleden ook gratis antivirus kan aanbieden,waarbij ik nogmaals een mail zen dat ik absoluut wil het produkt op te zeggen!!!

ik wil gewoon geen klant bij hen zijn en ook geen gebruik maken van hun diensten, kheb zelfs hun software van mijn pc gegooid !!

een neen is een neen bij mij, en als herroepingsrecht op hun site staat,moeten ze dit ook respecteren als hun klanten niet tevreden zijn,en we zijn nog maar dag 3 !!!

volgens dak ik weet van rechten als consument heb ik toch wel gelijk zeker !!!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Blaatpraat

#2 , 06 jan 2021 22:46

Herroepingsrecht is niet van toepassing op digitale software.
Maar... ze hebben wel een opzeggingsclausule in hun algemene voorwaarden verwerkt (https://www.totalav.com/terms#cancellat ... ermination), dus dat heb je wel.
Ik zie echter geen abonnement van 23 euro om te kunnen bepalen aan welke clausules je voldoet.

Je kan de aankoop, aldus die voorwaarden, annuleren via het controlepaneel.
Heb je dat al geprobeerd?

Het is trouwens niet verboden dat het bedrijf commerciële gestes doet om je als klant proberen te houden.
Als jij echter echt niet wilt blijven, moeten ze je laten gaan (aan hun eigen voorwaarden).

pcfreak80
Topic Starter

#3 , 08 jan 2021 22:22

re: probleem is opgelost, ze stuurden een link,waarop je moet klikken en dan reklame krijgt met 2 knoppen.
een grote: ik wil opzeggen maar beschermd blijven. en dan een kleine knop van "ik wil absoluut opzeggen" en heb telkens op kleine knop gedrukt en ineens kreeg ik bericht "het spijt ons dat je niet wil blijven,maar je annulatie is voltooid en we bezorgen binnen 7 dagen je geld terug" en dag nadien had ik men geld terug.
maarja het is een grote misleidende reklame gans die antivirus !! maarja hopelijk laten ze me met rust nu.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”