Daarom de vraag: hoe weet TS wat er hardwarematig fout aan is, en wat is er dan mis met de hardware.Ja klopt, maar de koper moet bewijzen dat het verborgen gebrek er al was voor hij het toestel aankocht bij de particuliere verkoper.Welk hardware probleem, en hoe ben je dit te weten gekomen?
Wat heb je ondertussen veranderd aan de software, dat zoveel geld kost?
Heb je iets van papierwerk ondertekend bij de aankoop?
Tenzij het tegendeel bedongen is, zijn particuliere verkopers wel verantwoordelijk voor verborgen gebreken; dit is onafhankelijk van de garantie waar u inderdaad geen recht op heeft.
Daar moet een deskundige aan te pas komen en een advocaat als de verkoper het niet erkent.
Kun je beter een nieuwe ipad kopen. Bovendien heeft de koper er zelf al aan geprutst.
Begin maar te procederen . De letter van de wet is zeer mooi, maar uitvoerbaar ?
Tenzij het tegendeel bedongen is, zijn particuliere verkopers wel verantwoordelijk voor verborgen gebreken; dit is onafhankelijk van de garantie waar u inderdaad geen recht op heeft.
Het hardware probleem is het moederbord dat vervangen moet worden. De ipad valt constant uit en moet telkens via itunes weer opgestart worden, ongeacht of de batterij opgeladen is of niet.Welk hardware probleem, en hoe ben je dit te weten gekomen?
Wat heb je ondertussen veranderd aan de software, dat zoveel geld kost?
Heb je iets van papierwerk ondertekend bij de aankoop?
Tenzij het tegendeel bedongen is, zijn particuliere verkopers wel verantwoordelijk voor verborgen gebreken; dit is onafhankelijk van de garantie waar u inderdaad geen recht op heeft.
Daarom de vraag: hoe weet TS wat er hardwarematig fout aan is, en wat is er dan mis met de hardware.Ja klopt, maar de koper moet bewijzen dat het verborgen gebrek er al was voor hij het toestel aankocht bij de particuliere verkoper.Welk hardware probleem, en hoe ben je dit te weten gekomen?
Wat heb je ondertussen veranderd aan de software, dat zoveel geld kost?
Heb je iets van papierwerk ondertekend bij de aankoop?
Tenzij het tegendeel bedongen is, zijn particuliere verkopers wel verantwoordelijk voor verborgen gebreken; dit is onafhankelijk van de garantie waar u inderdaad geen recht op heeft.
Daar moet een deskundige aan te pas komen en een advocaat als de verkoper het niet erkent.
Kun je beter een nieuwe ipad kopen. Bovendien heeft de koper er zelf al aan geprutst.
Mogelijks is dit al vastgesteld door een expert.