Voilà, aan TS dan om een practische oplossing te zoeken, rekening houdend met realistische kosten/baten vergelijkingEn ondertussen kan je de wagen niet verkopen, en staat hij mogelijks nog meer dan 1 jaar in uw garage.
Aanpassing is het origineel gevezen dak, vervangen door een hefdak, waarbij de totale hoogte nog steeds binnen het maximum valt van de vermelde hoogte op het COCKan je ev wat specifieker zijn over de aanpassingen ? Misschien is een individuele homologatie een optie (zoals voor zelfbouwcampers mits de invoerder een technisch OK attest geeft en alle regeltjes gerespecteerd worden)
klopt, maar dan had ik de wagen ook niet te koop aangeboden zoals hij nu gekeurd is.Zelfs als men zou oordelen dat het keuringscentrum een fout beging door dit vroeger niet te zien, wat is uw schade? Als ze dit vroeger gezien hadden had u de wagen ook niet kunnen verkopen als COC.
Ook dat is punt van discussie.Is die aanpassing dan niet aan- of doorgegeven bij keuring voor eerste inverkeerstellingAanpassing is het origineel gevezen dak, vervangen door een hefdak![]()
Want zoiets had toen al gekeurd moeten worden ...
Deze schade is toch niet het gevolg van het feit dat de aanpassing oorspronkelijk niet werd afgekeurd. Indien die aanpassing van bij de eerste controle zou zijn afgekeurd was dit toch ook zo.Mijn schade is dat de wagen een slordige 10.000,- minder waard is zonder de aanpassing.