probleem met opzeg Fitness

Nunkifrutzz
Topic Starter

probleem met opzeg Fitness

#1 , 31 aug 2009 09:31

Hallo,

Ik zegde midden april mijn abo bij een gekende fitnessketen op. mijn jaarcontract was al ettelijke maanden verlopen en werd (zoals de wet stelt) per maand verlengd. Blijkbaar moest er een volledige kalendermaand op voorhand opgezegd worden. Gezien de reden van mijn opzeg (opengebroken lockers en sportschoenen weggegooid), zie ik het niet zitten om de laatste maand (25,80 €) te betalen. Ik
Einde vorige week ontving ik een schrijven van Law Online, en incasso slash advocatenkantoor. Zij eisen betaling binnen de 15 dagen of ze dagvaarden.
Mijn vraag is nu: voor welke rechtbank word ik in geval van betwisting gedagvaard, en is er iemand die denkt dat dit een haalbare zaak ik.

Alvast dank.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 31 aug 2009 10:50

Normaal gezien wordt een dergelijk geding voor het vredegerecht behandeld.

Heeft u een schadeclaim ingediend voor het verdwenen sportmateriaal?

Lees de pdf aangaande incassobureaus in onderschrift eens. Het kan je verder helpen.

Nunkifrutzz
Topic Starter

#3 , 31 aug 2009 11:21

Dank voor uw reactie, Vandebos.
Als het voor het vredegerecht komt, ben ik er al een pak geruster op.
Dan pleit ik zelf, en voor het overige heb ik vertrouwen in de rechtbank.

Ik diende geen schadeclaim in voor het verdwenen sportmateriaal, vooral omdat ik dit niet meer kan staven door een aankoopbewijs.
Ik probeerde hen wel een bericht hiervan te sturen via hun eigen website, maar dit werkte niet, en ik kreeg zelfs een PHP file error met de zeer hoffelijke melding "Uhuh, like that would work :p"
waarvan ik zelfs nog bewijs heb in de vorm van een printscreen.

Ik ga met veel aandacht de brochure waarvan u melding maakt nalezen, en zal dan een gepast antwoord sturen naar het incasso /advocatenbureau.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”