Ongevraagde factuur

Calypoter88
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Ongevraagde factuur

#1 , 1 week 2 dagen geleden (04 nov 2019 18:55)

Ik had bij conrad een weerstation besteld en betaald, maar toen het geleverd was bleek het om een al gebruikt weerstation te gaan. Na contact op te nemen met Conrad kreeg ik een nieuw weerstation toegestuurd en heb ik het oude terug gestuurd. Daarna kreeg ik nog een weerstation toegestuurd dat ik niet gevraagd had en hadden ze een nieuwe factuur gemaakt. Dat weerstation heb ik dan ook teruggestuurd. Maar nu blijkt er nog een factuur open te staan dat ik weiger te betalen. Ze hebben ipv de factuur ongedaan te maken het bedrag van het weerstation teruggestort.

Ze maakten constant fouten, wat kan ik daaraan doen. Ik heb geen zin om die 2de factuur te betalen (want ze rekenen al extra kosten aan).

WP002
Berichten: 1431

#2 , 5 dagen 1 uur geleden (09 nov 2019 14:33)

Zet uw verhaal in een AS samen met het dwingende verzoek u niet langer lastig te vallen of dat u anders klacht neerlegt wegens belaging.

Inazuma
Berichten: 5210
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#3 , 5 dagen 51 minuten geleden (09 nov 2019 14:45)

Ze hebben ipv de factuur ongedaan te maken het bedrag van het weerstation teruggestort.
Als ik uw verhaal goed lees, kreeg u 3 weerstations geleverd waarvan 2 teruggestuurd werden

Daarvan heeft u 1 weerstation betaald en 1 weerstation terugbetaald gekregen (de oorspronkelijke bestelling)

Netto heeft u dus niet betaald voor het gekochte product dat u nog in bezit heeft


Ik kan u dan enkel aanraden de rekening ASAP te betalen, want dit gaat enkel duurder worden ...


Dat het niet de beste of meest klantvriendelijke manier van werken is, kan best zijn.
Gaat blijkbaar mis bij hun retour/vervang/terugstortingsbeleid waarbij ze alles door elkaar klutsen
Daar moet u dan als klant uw conclusie uit trekken voor de toekomst.

Maar netto staat IMO uw factuur dus nog steeds open ...

Reclame

Marcus Aurelius
Berichten: 1003
Juridisch actief: Nee

#4 , 4 dagen 22 uur geleden (09 nov 2019 17:35)

Volg de raad van Inazuma op, liever vandaag nog dan morgen. Zoals Inazuma stelt, heeft u niet betaald voor wat u geleverd werd.
Vergissen is menselijk.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Terug naar “Consumenten Koop”