TS heeft vermeld dat er werd overeengekomen dat de koper de controleplicht op zich neemt.u antwoord per sms dat u geen garantieverplichting heeft en dat u verder hierover niet meer wenst te communiceren. en dat als hij u hiermee blijft lastigvallen u klacht zal neerleggen wegens belaging.
Als hij aan uw deur staat doet u de deur niet open.
kleine bijkomstigheid. Is er een geldige carpas meegeleverd bij de verkoop?
Euh ? Hoe zegt u?als dit schriftelijk is overeengekomen stopt het dan hier en nu
TS heeft vermeld dat er werd overeengekomen dat de koper de controleplicht op zich neemt.
Waarom? Men kan dit zo overeenkomen.TS heeft vermeld dat er werd overeengekomen dat de koper de controleplicht op zich neemt.
Tenzij de koper een professioneel is, vrees ik dat TS wel degelijk een probleem heeft
de koper is een gewone particulier.Euh ? Hoe zegt u?als dit schriftelijk is overeengekomen stopt het dan hier en nu
TS heeft vermeld dat er werd overeengekomen dat de koper de controleplicht op zich neemt.
Tenzij de koper een professioneel is, vrees ik dat TS wel degelijk een probleem heeft
Er was idd geen Carpas aanwezig. (heb ik ook totaal niet aangedacht anders was ik wel naar het keuringsstation gereden om dat te halen)En toch ....
TS heeft nog niet geantwoord of er een car-pass bij de verkoop overhandigd werd.
https://www.car-pass.be/nl/kopen
Is er dan geen reden tot ongerustheid ?