#4 , 13 mei 2019 11:35
ik zou even bellen met de winkel.
wij hadden het volgende voor en zo hebben ze gereageerd:
Gaan naar de winkel om een kinderstoel te kopen, maar ze hadden de kleur niet die wij wouden. Ze doen voor ons een bestelling. Krijgen een paar dagen later bericht dat hij beschikbaar is om af te halen. Mijn vader maakt speciaal zijn koffer leeg, komen in de winkel aan en wat blijkt. Verkeerd artikel besteld, één klein getalletje verkeerd. Resultaat, terug bestellen weer een paar dagen wachten (week dacht ik omdat ze maar één keer per week toen bij hen leverde). De week erop gingen we terug en kregen de stoel in de correcte kleur en kregen er nog een speelgoedje bij die je op het tafeltje van de stoel kan bevestigen zodat de kleine er mee kon spelen gratis bij voor de moeite die we gehad hebben.
Nog een goed voorbeeld:
Mijn broer bestelt een kinderkamer, mooi op tijd. Spijtig genoeg kunnen ze het bedje niet op tijd leveren, 6 weken na de geboorte pas, omdat die kamer juist heel veel succes heeft. Wat hebben ze gedaan? Een ander bedje gegeven die ze konden gebruiken tot hun bedje geleverd werd en ze zijn het komen demonteren en al.
Dus geef ze een kans om hun fout recht te zetten, maar vermeld er zeker bij dat je van ver komt indien dit het geval is of dat het wel veel moeite kost om tot daar te geraken